Razvoj i održivost kompanije i priča o bambusu

“U svetu ideja sve zavisi od entuzijazma, u stvarnom svetu sve počiva na upornosti”

 Johan Volfgang Gete

 

Da li ste čuli za priču o  kineskom bambusu?

Kao i svaka biljka rast kineskog bambusa zahteva svakodnevno negovanje – vodu, prehranjivanje tla, sunce. Prve godine ne vidimo nikakve vidljive znake aktivnosti, nikakav rast iznad zemlje. U drugoj godini jedva naznaka malog nadzemnog žbuna. Treća, četvrta godina malčice veći žbun, kao da nismo posadili džinovsku biljku?! Naše strpljenje je na velikom ispitu i već uveliko počinjemo da se pitamo da li su naši napori, zalivanje, prehranjivanje zemljišta i pažnja bili uzaludni, hoćemo li ikada dobiti nagradu za naš trud? A onda konačno, u petoj godini desi se čudo! Biljka počinje da raste kao iz vode i naraste i do 25 metara u visinu za samo šest meseci! Da li je bambus zaista porastao 25 metara za samo šest meseci ili je bilo potrebno pet upornih godina aktivnosti da bi ovakav vidljivi rast bio moguć? Naravno da je rast bambusa trajao svih pet godina, bez našeg znanja o njegovom razvoju ispod zemlje.

Tako je isto i sa kompanijama! Proces razvoja, u početku teče jako sporo, često bez ikakvih rezultata u dužem vremenskom periodu. Ali, ukoliko budemo strpljivi, verujemo u timski uspeh i istrajemo onda se čitav trud na kraju isplati!

140+ zaposlenih u Pharmanovi veruje da je to moguće, uprkos godinama gde nismo videli “nikakve znake rasta na površini”, mi smo strpljivo ulagali napore i imali veru u kvalitet naših proizvoda. U kulturi i vremenu u kojem živimo, koje slavi samo brze i efektne rezultate to postaje najveći izazov za zaposlene u kompaniji!

Zato nam je nakon 30 godina postojanja ovo priznanje opšte javnosti veoma dragoceno!

The Employer Branding Agency sprovela je nezavisno sveobuhvatno istraživanje najboljih brendova poslodavaca na teritoriji Srbije za 2021. godinu u 17 kategorija. Cilj istraživanja bio je da se odrede najbolji poslodavci iz svakog segmenta privrede kako bi odali priznanje za najbolje brendove poslodavaca, istakli njihovu važnost i podstakli druge poslodavce da ulažu i unapređuju svoje Employer Branding prakse. Istraživanje je sprovedeno u periodu 20.8–20.9.2021. i rađeno je na velikom uzorku od oko 3.000 ispitanika koji čine radno sposobno stanovništvo starosti od 18 do 65 godina na teritoriji cele Republike Srbije.

Upravo rezultati na ovim rang listama odražavaju značaj kumulativnog internog i eksternog brenda poslodavca, čime je javnost Srbije rangirala poslodavce na osnovu njihove opšte reputacije, želje da budu deo njihovog tima, utiska koji su ranije stekli o poslovanju kompanije i njenom odnosu prema zaposlenima.

 

Mi želimo da istaknemo još jednom da sve faze proizvodnje od odabira sirovina do gotovih Pharmanova kutija proizvoda, podležu najvišim zahtevima kvaliteta, jer Vaše poverenje ostaje za nas najvažnije.

Naših 140+ zaposlenih je tim koji čvrsto veruje u naše proizvode I ideju da uz njih sami možemo brinuti o sebi. Raduje nas činjenica da ste to prepoznali.

Podeli ovaj članak

Izdvajamo za tebe